вівторок, 20 вересня 2011 р.

Страх як він є.


"Бо кожен, хто робить лихе, ненавидить світло, і не приходить до світла, щоб не зганено вчинків його." Івана 3:20


Ви вже бачили репортажі прикритого АТН у Харкові? Адольфич со Гопкін "звєрствовать ізволят". А чого ви від них іншого очікували? ось, що я хочу запитати. Колись Адольфич дуже полюбляв АТН, і ніщо не віщувало халепи...
Наївнії ви люди... Якесь дитяцтво, їйбогу.

Десь у середині літа, до нас в контору (провайдерська контора) завітала особа певної зовнішності. Нахабна вгодована пика, і почала розпитувати у мене а як можна закрити ось цей сайт. І дає мені сайтик - http://drugba238a.kharkov.ua

Я вимкнув у собі Україну увімкнув дурника (з моєю зовнішністю це зовсім не важко) наплів якоїсь узагальненої дурні і нічого конкретного, просто увімкнув дурака і все.

Потім поліз на той сайт - все ж було дуже цікаво, чим так занепокоїв цих певних осіб цей скромний сайтик.

Прочитавши, наприклад, ось цю тему, мені все стало ясно. Ха-ха, мені теж було б страшно на їхньому місці. :)

Негайно склав листа, де докладно розписав пригоду, надав професійні технічні рекомендації і відіслав до господарів сайту.

Немає коментарів:

Дописати коментар